Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AV

Pěkné. Samozřejmě nic nového pod sluncem, vesměs to jsou známé zásady, ale  čtivě a trefně shrnuty.

0 0
možnosti
Foto

Vyborne :-), konecne zadne prazdne a nesmyslne reci. Je to pravda.

2 0
možnosti
OU
RK

Moc pekne. Jak jste prekonal ten shin split? V mladi jsem behal a zadny problem, co jsem starsi, tezsi a sedici cely den v praci, kdykoli zacnu behat, tak skoncim nejpozdeji po mesici s timhle a to i kdyz se snazim opravdu pozvolna.

zacal jsem tedy misto behu delat dlouhe vylety cca 30-40km (ale k tomu se dostanu jen jednou tydne). U toho shin split neni, tak zkusim postupne prirazovat i ten beh.

0 0
možnosti
Foto

Sakra hubeňoure, jak to, že jsem to za dlouhá léta ještě nikde neviděl takhle hutně sepsané! Díky za tento počin. Kdybyste to rozpracoval do knihy, tak s tím musíte mít úspěch. Většinu těch poznatků jsem někde už posbíral a plně s nimi souhlasím. Jen jsem to narozdíl od vás nedokázal zcela zužitkovat v praxi. Máte můj obdiv.R^

3 0
možnosti
TM

Ja dekuji za clanek...jsem ta, co se 60 min. poti na rotopedu :-), urcite pridam HIIT

3 0
možnosti
Foto

Vy asi chcete fakt zhubnou, když se v tom až tak patláte..neměl jsem sílu to dočíst až do konce...jakýsi ústav vyzkoumal, že pár kil navíc ničemu nevadí, důlužitější je psychická pohoda...to je pro mě mnohem srozumitelnější.

2 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1322x
Co bych řikal......

Seznam rubrik

Oblíbené blogy